Vingklipp ängel!

Ne nu ska jag ta och läsa lite på Vingklipp ängel.
vi ska läsa en bok hemma som vi sedan ska skriva om. vi ska göra en läslogg. Jag gick på biblo igår innan vi for te boden så lånade jag vingklipp ängel. Har läst den en gång tidigare men kommer inte alls ihåg så mycket. Men har iallafall kommit fram te när hennes kompis som heter caspian hade tagit livet av sig, han hade tagit överdos av nå tabletter, Sömnpiller. Den här boken är så deprimerande så man kan börja att gråta, Fast den är ganska äcklig också pågrund av att hon skriver om att hon ser vita maskar som krälar på buss golvet och allt, Sen att hon hör dimoner, Och helt när hon säga när hon Skär sig själv.. Nu ska jag ta och läsa mera på den har mer än 100 sidor kvar att läsa, Grymt bra bok faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0