You are my star! ♥

Funderar på om jag ska ta och sova, eftersom jag ska upp halv sex imorgon för att fara te luleå med Pappa,Sara,Linda och lindas kompisar Frida & per. inte för att jag vet vem det är, Men skit samma. Ska iallafall kolla om jag får pengar av pappa te att köpa något. Ska kanske köpa en kläning te johannas bal, om det nu blir om jag ska följa med henne och gå på röda mattan. Men jag hoppas iallafall det. Skulle som sagt ha varit roligt.

Nu lyssnar jag på musik och sen så skriver jag med en underbar vän som heter Felicia enelid, Hon bor i örebro och vi har kännt varandra ganska länge nu. fast det var jätte länge sen vi träffades så vi har hållt kontakten via msn och telefon. Så jag hoppas verkligen vi kommer kunna träffas mera nu.. hoppas verkligen det, saknar henne svin mycket. typ hela mitt liv går ut på att sakna har jag märkt.


Felicia Enelid My star!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0