Stess!

Ni fåe rsäkta mig för upptaderingarna, men jag har inte suttit på datron ända sen jag satt i bilen på väg te luleå. Men i luleå köpte jag iallafall en väska, legins, hårband, näsplopp, läppplopp. sen köpte jag nog inget mer, men sen när vi skulle hem från luleå så körde min syster lite fel så vi hamnade i happaranda så hon var tvungen att vända om, så det vart att det tog ungefär 5 timmar att köra hem från luleå. därför jag inte skrev ett inlägg den dagen, och igår hade jag inte tid för jag for och bowlade med ett par vänner. och nu idag så har jag också varit och bowlat men nu ska jag byta om te mina ridkläder för har ridning idag :) sen när den har slutat så ska jag duscha och fixa mig så ska jag fara och bowla igen..
Saknar mina vänner redan.
Amanda Apelqvist, Johanna Apelqvist, Karolina Wålström, Sanzida Akter. Fast det var bara Amanda, Jag, Johanna & karro som bowlade idag på dan. Fast sanne ska med nu på kvällen.. Ne men hojja måste typ skynda mig nu, tyvärr fick det bli ett tråkigt inlägg utan bilder idag. 

Men ni får ha det bra puss <3 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0