Snarkande hund!

Då sitter jag och väntar på att något ska hända, Jag funderar på vad jag ska ta och göra, det finns inte alls mycket att göra här i gällivare. Ska kanske sova eller något. Lady min mammas hund ligger här bredvid mig och snarkar. Det är inte alls så nice men sånt får man leva med. Imorgon blir det iallafall att fara te boden. Min broder ska kolla på en hund tror jag det var. Själv har jag tagit ledigt från skola imorgon för att jag ska med. Fast vi vet ej vilken tid det blir att vi ska fara. Min syster ska kanske te skolan imorgon så då blir det först där vid 14.00 imorgon.  men orkar inte strula med skolan så jag ska inte gå imorgon, tar och sover ett tag extra istället, Sen så kommer jag kanske skriva ett inlägg imorgon när jag vaknat om vi har tur.
Nu får ni ha det bra, jag ska kolla skrubs och vara social med Lady som snarkar här bredvid mig, Ska se vad hon syslar med. ni får ha det bra hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0