Om dina ögon vore till salu skulle jag lägga ett bud!

idag vart det att man vaknade i nyhuset, Det var skönt att sova där. Jag vaknade av att Amanda ringde och sa att jag skulle vakna för att jag skulle te konfan. Den började 10.00 och jag vaknade 09.20 typ. Så jag var tvungen att skynda mig, Tänkte säga åt morsan och farsan att jag hade farit på konfan och att de skulle fara tidigare än när jag kom tebaka så skulle de ta min väska med sig och ringa. Men de hade inte farit förren konfan slutade, Så jag promenerade te huset och var där ett tag, Så åkte jag, Linda , Bryne och mamma hem. vi tog min lilla söta vove med också. kunnde ju inte lämna honom själv kvar te pappa skulle fara ditt. Sen när vi kom hem te detta hus som är i malmberget då tog jag och kollade en film sen gick jag te kören och var där ett tag, Och nu är jag typ tebaka hemma, Fast har varit det ganska länge nu.. har suttit vid datorn och chattat med folk. Ska göra det ett tag till sen venne, Nu måste jag sluta skriva.
Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0