Mobil inlägg.

Om ni undrar över varför jag skrev ett sånt inlägg som tidigare var för att att jag måste ha någon stans att spara det. Jag satt på en dator i skolan som man inte kunde spara på. Så då kom jag på att jag skriver det bara på bloggen så har jag det sparat. Nu så sitter jag inte vid någon dator utan på min mobil. Jag har tråkig och funderar på om jag ska sova. Men först ska jag berätta vad jag har gjort idag. Okej... Idag vart det skolan te 13.40 sedan att gå hem och byta om te ridkläderna. Sen blev det saka. Idag så red jag på vera. Hon var ganska rolig att rida med. Men tror ändå att skjona är min favorit. Eller jag vet faktiskt inte. Idag vart det att man åkte ditt själv, eftersom johanna inte kunde. Men när jag kom hem från saka så gick jag och duschade direkt eftersom min mamma inte tål hästlukt. Sen efter det kollade jag vampire ..... något. Och nu ligger jag här i soffan och ska fixa mig te natten sen blir det att gå och sova.. Imorgon blir det att göra prov..kan typ ingenting. Nu får ni ha det bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0