Marknaden igen!

Då vart det att man ska te marknaden igen. Var där igår, Då köpte jag ett halsband åt nalle som ni ska få bild på, sen köpte jag bara ett par godisrämar.. 
Det fick bli ett snabbt inlägg nu. för ska dra alderles snart. Ja igår så såg jag en svin snygg skinjacka på marknaden. Men Amanda tyckte också att den var fin, Och hon ska väl köpa den idag så tror inte jag gör det. De känns så härmigt. men skulle verkligen villa ha den, det var egentligen därför jag skulle ditt idag. Men men Nu får ni bilden på Nalles halsband. :) ( nalle är min hund)
Halsband te nallen. Som jag köpte på marknaden igår.Så här ser det ut. De kostade 200 kr.. 
men om man vill ha en cool hund så får man stå för det också! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0