I never know what to say!

Nu sitter jag här hemma och kollat lite runt på datorn, Sitter och väntar på att få något sms. Men det blir ju aldrig så. Men men det kan vara så ibland, Men nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar lite grann,

Har lyssnat på den andra delen av Vaknade ängel.
Den är så grymt sorglig. Man vet att man inte kännde henne så mycket, Men med allt skrivande och låtar kommer bara trårarna rinna, gällivare vart ett depimerat samhälle ända sen Ellinor Öhman dog.. Tänkte att ni skulle få Vakande ängel och en till video upp här på bloggen. Tänkte att jag skulle sätta upp den och sen så skulle jag sätta upp en video jag har gjort te henne.


Ne men nu ska jag inte skriva mer i detta inlägg. Ser ju om jag skriver något senare. Hoppas ni har det bra <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0