Hoppas!

Hojja nu sitter man i brorsans rum och undrar på om morsan & Farsan har snackat ännu.
Ska som sagt kanske få fara te Örebro och hälsa på min stjärna, Felicia Enelid. Om jag får fara så kommer det bli på påsklovet, Då far jag första söndagen på påsklovet te henne.. Jag hoppas verkligen jag får. Ska se senare efter jag skrivit det här inlägget och förre jag gör mig i ordning att gå och sova, Ska som sagt upp tidigt imorgon eftersom det är den där skolan, Måste fixa en spanska läxa men kom på att jag inte har boken, Så får ta och göra den imorgon... Om jag får fara te örebro på påsklovet så kommer jag ta min dator med så ni behöver inte oroa er att jag inte kommer skriva något på hela påsklovet.. Nu måste jag ta och gå.


Ha det bra! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0