Hjälp!!

Nu var det ett tag sen jag tog och skrev på bloggen, Men har som inte hunnit. Jag har läst Vingklipp ängel så länge nu.. Den är grymt bra, Älskar dig. <3..
känner igen saker i den, Vissa saker kan jag gråta av, vissa garvar jag åt & vissa håller jag på att spy av..
Nu sitter jag vid brorsans dator och tänkte att jag skulle skriva blogg..
Det finns så mycket att säga, Men det orkar jag inte ta upp här på bloggen. Ni har fått veta mycket om mitt privatliv så nu klarar jag inte av att skriva mera åt er. Ni ska inte få veta så mycket om mitt privatliv typ. Ska nog börja skriva en dagbok bara för att jag inte känner mig säker med den här bloggen nå mer. Jag kan sitta och drömma bort dagar och allt, Men de jag drömmer om kan jag inte säga. Tyvärr.. 
Må detta kanske bli en blogg som ej finns privata saker om mig i, Men den kommer ändå vara likadan som förut.. Så den kommer varken bli tråkigare eller dåligare. Den kommer bara inte bli så ohemlig blogg..  
Nu ska jag ta och kolla om jag kan göra något, Håller på att dö av att jag har tråkigt!!!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0