Bussen om ungefär 10 min

ne nu har jag suttit vid datorn länge, och snart går bussen, Kommer kanske skriva inlägg via mobilen senare.
men nu måste jag kila iväg te bussen snart. Amanda *& johanna sitter vid deras dator och jag här vid min lilla söta dator som jag ska köpa saker te. Mer av det säger jag inte.
Nalle har inte fått se sitt halsband ännu heller, Eftersom har inte varit hemma något, Har bara sovit hos Amanda
 & Johanna hela helgen. Men idag ska jag sova hemma. Så idag får nalle sitt halsband. Idag vet jag inte vad jag ska köpa på marknaden, om det ens blir något. har inte så mycket pengar kvar tyvärr. måste kanske ta ut pengar eller något, Man ser ju hur det blir.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0