Bilen te luleå!

Jag tog med datorn :)
nemenm nu är man på väg te luleå, var svin trött tänkte inte följa med först men nu så är jag här i bilen, Fick pengar av mamma och pappa, har inga pengar kvar iffrån mitt barnbridag. Det känns förjävligt, Tänk om jag skulle ha haft det så skulle jag kunna shoppa ännu mer :*), nu sitter jag och lyssnar på musik i bilen fast det är som sagt bara jag som hör musiken för har hörlurar. jag hör inte precis på vad pappa och de andra lyssnar på är inne på mitt. jag vet inte om jag kommer sitta vid datorn tills batteriet eller om jag ska välja att spara batteri te när vi ska hem, fast då är det säkert linda som kör så då kan jag lyssna på musik i bilen, alltså utan datorn. Fast det kommer kännas trist att inte blogg på hela dagen medans vi är i luleå. Men det är pinsamt att blogga mitt på stan, det är en annan sak om man skulle kunna använda mobilen, Fast det är klart jag kanske kan använda min nya mobil att blogg med.. Fast det ser vi ju. Ne nu ska jag inte skriva mera på detta inlägg då blir det jobbigt att läsa.
 Bjöd på en dålig bild men men sånt är livet ibland. ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0