Wow! Jag & Linni har blivit Känd!

Hahaha xD Vi har blivit kända Linni, vi är ju så kända så att t.o.m folk vill att vi ska sluta vara vänner, Haha xD Den där Kommentaren jag skrev ett inlägg till skrattade man ju bara åt. Man blir ju bara nyficken om vem de kan vara som är så svartsjuk på mig och linni, så de vill att vi inte ska vara vänner längre och bråka. HAHaha xD
Men men tycker bara synd om personen som skrivit kommentaren. Och kommentaren på linnis blogg också. De är ju som sagt bara den som får skämas sen när man får veta vem de är.. Vem vet vad den personen har för någon sjukdom tänker man ju verkligen på först av allt, Sen börjar man att skratta av kommentaren.. Jag kan t.o.m Sätta in den igen på detta inlägg så får ni läsa den igen, Jag lovar ni kommer bara börja skratta åt den.
mest av allt att den personen som skrivit kommentaren och låsas vara Linni har skrivit fel i hennes efternamn. HAHAHAHAHAHAHHAHAH xD Tror verkligen inte hon själv skulle ha skrivit sitt efternamn fel.. HAHAHHAHA xD

Här är komentaren läs och njut av erat eget skratt ;)


Kommentarer
Postat av: Linni

Hhaha helt rätt de kan ta sig i röven!! Ofta jag ens skulle skriva något sådant där till dig, du är fan större än kissie och de andra X)<3 vi kommer alltid vara vänner, det lovar jag <3

2010-01-17 @ 11:57:11
URL: http://gustafssonlinnea.blgog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0