varit på kören.

Tjo så ni vet så kommer det vara dåligt med upptadering på dagarna nu för tiden, Men Senare ska jag försöka hitta en mobil som jag kan skriva inlägg med på bloggen, Så då kommer det inte vara så sällan jag skriver blogg,
Men iallafall idag så har jag varit på kören klockan 18.00 så har jag varit där ett tag, Sen hem. Och Nu sitter jag här hemma på min lilla dator och skriver blogg, Så hoppas ni blir nöjda att jag skriver nån gång iallafall på bloggen. Men Så kommer jag typ bara skriva korta inlägg som ni kanske har märkt, Ska också försöka ha så mycket som möjligt så ni kan fråga och ställa svar och sånt på och kanske tävlingar också : )
Som jag var med på en tävling om veckans blogg och en man skulle skriva meningar på så kunde man vinna där, De var faktiskt ganska roligt, Men jag kom iallafall 2a på Meningarnas tävling, Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den bloggen hette.. Men men Ha det bra puss <3


Kommentarer
Postat av: Linnea Gusstavsson

Hej petra! Din blogg är as dålig och du kommer aldrig bli lika stor som kissie och dom! I don´t like u my friend!

2010-01-13 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0