Vaka!

usch imorgon börjar skolan igen, Inget man längtar till.. Men iallafall så sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 4.00 då ska jag gå och duscha sen blir det att fixa sig och klockan 8 börjar jag. Så ska väl börja gå te skolan 07.30 eller något sånt liknande.. Jag vet att jag är knäpp som är vaken hela natten när jag har skola imorgon, Men måste de pågrund av att jag ska ta och vända på dyngnen. hahha xD.
Imorgon i skolan så blir det att jag ska ta och ha idrott också, Så måste packa lite kläder till idrotten.
Senare imorgon blir det nog huset igen. Har varit där jättemycke. Men men så kan det vara.
Men men nu ska jag ta och läsa andras bloggar så ni får ha de bra ;)
Skriver kanske senare plus att jag ska försöka få in lite bilder som jag har fotat ;)
Ha det bra tills dess.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0