Säljer min mobil nu.

Förlåt mig så mycket över att jag inte har skrivit något idag på bloggen, Det var bara de att hela den här dagen har gått på att jag har suttit och funderat på vad man ska syssla med i detta liv, Och hur det kommer bli när inte kroppen kommer orkar mer, Sen så har det varit om att jag ska sälja min mobil.. Så har funderat på om det är någon som har sagt att den skulle vilja köpa den, Fast det är ingen som skulle det som jag vet. Och jag har inte orkat sätta ut den på gellivare.cc eller blocket.. Det känns bara för jobbigt. Så ska höra runt om det är någon som är intriserad av den..
Men ja kanske någon av er mina bloggläsare kanske vet någon som vill köpa en Lg KU990i så kan ni höra av er här på bloggen så får vi snacka lite mer sen :)
 Mobilen ser iallafall ut så här..
Jag vill sälja den på grund av att jag är less på den, Och vill köpa en mobil med vanligt knappar istället..
Så hör av er om ni vill köpa den eller om det är nån av era kompisar som vill köpa den..
Det blir ungefär 2000:- jag ska sälja den för.. Jag köpte den för 2500:- Jag har använt den i ungefär 3 månader tror jag det är :p
Men hör av er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAXD god luck with that! en ny kostar under 1500 med frakt men varför inte köpa en begagnad för en tusenlapp dyrare?!:O låter som om någon kan göra en svin bra affär där! och hurru du lycka till med det kan jag juh bara säga!;)

2010-01-10 @ 02:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0