SÅ JÄVLA FEGA!



Okej nu har jag en fråga.
Vem fan är de som är så jävla feg som vill att jag och en kompis ska sluta vara kompisar?
du är så jävla feg som inte vågar säga vem du är. Först så var de nån jävel som hade skrivit från mig en komentar till linni.. Och nu tror ni jag ska tro att de är min kompis som skrivit de där..
Vet ni vad jag vill inte vara lika stor som kissie, paow eller dessie Och de andra... Tycker de är så jävla fegt att skriva från en kompis ifrån mig. Men juste vill ni veta en sak den där komentaren ni hade skrivit till min kompis i från mig, Hon vet att det inte är jag som har skrivit den. Och Jag vet att de inte är hon som har skrivit den här kommentaren..  Säger bara de att NI ÄR SÅ JÄVLA FEGA! STÅ FÖR DEN NI ÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0