Inlägg till Ellinor öhman. Vila i frid <3

Detta känns inte alls bra. Nu vet jag att de var några dagar sen hon dog.
Men tänkte ändå skriva ett inlägg, de är hon faktiskt värd.
Kännde henne inte alls bra. De ända jag gjorde var att jag bråkade med henne sista gången hon var här i gällivare. De känns tungt att de vart så som de vart. Varför ska de vara sånna som man vet om, Som ska dö.
har skuld känslor över att jag bråkade med henne den dagen hon var här.. Ångrar det sjukt mycket nu. Trodde inte att de skulle sluta så här. Okej de kanske inte alls var därför de vart så här. Men iallafall de kommer ta ett tag för mig att förstå att de var fel. Ellinor var säkert en jättebra vän, Men allt vart fel den där dagen när hon och hennes vänner var på coop, Okej jag kanske inte bråkade så mycket med ellinor. De var nog mer med hennes kompis som jag inte kommer ihåg namnet på. Men skit samma. I detta inlägg så ville jag ha sagt att jag Ångrar att jag bråkade med henne och att hon är saknad av jätte många här i gällivare..
Ellinor du var en bra vän för många har jag märkt, och du är värd detta inlägg..


Du är saknad av många här i Gällivare! <3








Kommentarer
Postat av: Josefin

detta var sjukt fint gjort av dig hon ser det nog ifrån himmelen nånstans

2010-01-31 @ 11:12:28
URL: http://lillasportbruden.blogg.se/
Postat av: Linnea FOTOGRAFI - sv

hur tog hon livet av sig ? :(

2011-09-05 @ 17:40:11
URL: http://thinkneia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0