Hårfärg i skallen!

Tjo bloggläsare.
vad gör ni denna tid? Själv sitter jag och väntar på att jag ska få sköja ut min hårfärg. Som sagt har börjat att bli blont, Fast det ska bara vara överhåret.. ´Men just idag vart det miffat. Men ska köpa en till färg i morgon och färga den :) så idag får ni igen bild på det, Så ni får det imorgon. Men hur är det med er då? :)
Men men glöm inte att ställa frågor så lovar jag att jag ska svara på de på ett tag kanske 2 dagar eller mer :p
Så ni har ändå tid att skriva fråger. Ni kan fråga om vad som helst lovar att svara äligt.. 

Men men ha det bra. Ska gå och skölja ut hårfärgen nu :)
Puss älskar er! <3 Sysns imorgon.

Kommentarer
Postat av: ida

Oh, vilken färg? :)

2010-01-02 @ 10:01:44
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Att ha frågestund som "okänd" bloggare är ganska lönlöst. Jag vet liksom inte vem du är så vad ska jag då ställa för frågor liksom!?



Ha ist veckans blogg tävlingar där du länkar personen som vinner :) På så sätt kan du få fler läsare också :)

2010-01-02 @ 16:32:38
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0