Godmorgon läsare! ♥

Förlåt för att jag inte skrivit igår bara på morgonen. Men det vart bara att jag somnade och sen så vaknade jag ungefär nu. Jag vet att jag skriver förlåt jättemånga gånger och att jag ska skärpa mig att skriva. Men jag försöker, ni måste ge mig lite tid. Plus att jag sitter och Funderar ganska mycket nu eftersom de är nån lite skitunge som inte vågar stå för vem den är. Men men jag har funderat och kommit fram till några personer som kan vara misstänkta. Så jag säger det en gång till, Det är bara synd för den personen eller om de är flera som skriver dom där kommentarerna. Haha xD Men iallafall så måste jag och linni på väg att vara lika stora som kissie och dom. Eftersom vi redan har fått hat-kommentarer till bloggen. vem vet nån dag kanske de blir att man blir hatad av alla för att de kommer bli svartsjuka på en. Eller vad tror ni?

Sätter in en lista vad jag ska göra till att skolan börjar.


Detta ska jag göra till ungefär halv åta :)
så måste nog gå och duscha nu eller leta kläder ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0