Funderat Länge! + Längtar till JUNI..

Förresten idag så blev det att fundera, Men det blev också att fara te Coop..
Min mamma och mina syster for till kiruna idag men jag orkade inte följa med eftersom jag inte hade kunnat sova, Jag var vaken tills klockan 6.00 på morgonen. Jag låg och funderad på livet, på hur det skulle vara om man inte skulle ha funnits här på jorden, Och om man verkligen skulle vara saknad, O om hur man kommer dö, Undrade också på hur gammal man kommer bli när man dör, Sen så tänkte jag på såna personer som har det dåligt, vi tänker så jävla mycket på oss själva hela jävla tiden, Men men slut skrivet med mitt funderande.

Just ni som har sett twilight 2 New moon förstod ju att det kommer en trea, Och vet ni vad? Jag vet när den kommer ut, Fast det är bara om det går som beräknat. Den ska isånafall komma ut i juni :)
Så jag Lääängtar till JUNI ;)

Men men det var som bara de jag skulle säga, Så ha det bra puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0