Fråger och Svar!

Favorit årstid? Min favorit årstid är nog sommaren.

Favorit djur? det är nog Hundar efter som vi har 3 hundar och just nu har vi 4 valpar också.

Favorit blogg? jag har som igen favorit blogg, Alla bloggar är som mina favoriter.

Favorit skådis? ja den där frågan vet jag verkligen inte. 

om du fick träffa en person, levande eller död, vem skulle det vara? Det skulle vara en som försvann det här året. hon som heter Malin. Fast om jag inte kännde henne så skit mycket så saknar jag henne. Så det blir nog henne. Så det blir Malin hjärtström.

om du bara fick äta en sak, i resten av ditt liv, vad skulle det vara? oj den frågan var svår. eftersom man blir ju less på allt efter ett tag. Men det kanske är typ tacos. 

vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2009? Det är nog Henok Achido - High On Life (When the drugs don't) '

är friskolan bra tycker du?
okej ne det tycker jag inte. jag tycker det är en svin dålig skola. vissa kan sitta och säga åt ens förärldrar att man bara får G på grund av att man sitter brevid sin kompis. Och den läraren har inte ens en i det ämnet. Så det är så. Jag tycker inte den är bra. Det gör varken jag eller mina föräldrar. Den var bra i 6an och lite bra i 7an men i 8an är den hur dålig som helst.


största dröm?
Min största dröm är att jag ska få göra vad jag vill, Utan att någon ska bry sig i mitt liv.  Så det är det..


Vad är det pinsamaste du gjort?
Det pinsamaste jag har gjort är nog att jag grät för några personer. Det är som bara det jag kommer på just nu..


Favoritmat?
det är nog Tacos..


Favoritblogg du följer ?
som jag sa tidigare, Jag har igen favoritblogg. Men jag har en blogg som jag verkligen förljer vare dag. Och det är http://mellz.bloggplatsen.se/  Som är min kompis Melindas blogg.


Drömyke ?
mitt drömyrke vet jag verkligen inte. Men sen när jag gick i 6an så har jag velat jobba på ett arbete där man blir smutsig. Och det är så ännu. Så det kanske är mitt drömyrke men jag vet inte,


om du fick välja mellan familjen & vännerna vad hade du valt?
Alltså den frågan är verkligen svår. Men just idag så är det lite svårt me familjen så det blir just idag att jag skulle ha valt Vännerna. 


när började du blogga?
Jag började blogga för ungefär 1 år sen. Men så tog jag bort min andra blogg som jag hade först. Så det vart en paus med bloggandet sen började jag med den här bloggen i april 2009 tror jag det var.


om du var kille för en dag,vad skulle du göra?
det är en väldigt svår fråga, Jag vet som inte vad jag skulle göra.


vad är de äckligaste du vet?
det är nog när folk bajsar på gårdar.


gillar du någon just nu ? Ja, Jag gillar någon just nu. Fast jag gillar jättemånga som vänner. Det finns så många som alltid finns där för en.  och de gör det vill jag bara säga att de är Guldvärda :)

är du kär? i såna fall i vem? Ne jag är inte kär i någon. gillar bara personer fast det är som vänner.

Vem är din allra bästa kompis? Min allra bästa kompis är min hund Nalle, Fast alla mina vänner är de bästa kompisarna. Så den frågan vart svaret nalle om jag var tvungen att välja en annas är det Alla mina vänner, Tex. Amanda, Johanna, Sanne, Karro, Linni M.m :) 

Vem gillar du bäst av kissie, dessie eller paow? och varför? Jadu det vet jag faktiskt inte, Men det kanske är paow, Hon är som inte som kissie som tror att hon är något, och att alla bara åh kissie hon är så grym Och är avis på dessies bröst så hon sätter ut en bild där hon har förminskat dessies bröst m.m Och Dessie är som så Jobbig ibland. Jag vet faktiskt inte varför hon är jobbig, Men så kommer vi till Paow hon är som snäll och sånt, Fast det hon var störd som skrev om Dessies Kompis. Men svartet på den frågan vart Paow.

Hur många barn vill du ha? jag vet inte, Två eller ett.  

Om du fick byta liv med någon, vem skulle det vara? det skulle nog vara med miley cyrus.  

Hur ska en perfekt kille enligt dig vara? Han ska finnas där för en, Han ska vara omtänksam, Han ska vara gullig i sättet. Det är nog de.  

Är du oskuld? Nej det är jag inte..

Varför bloggar du? jag tycker att det är roligt & det är bra för då finns det någonstans att skriva av sig saker..

Hur kom det sig att du började blogga? Därför jag behövde ett ställe där jag kunnde skriva av mig saker, Och sen så vart det bara att jag började skriva mer och mer.  Och nu bloggar jag för att det är roligt.

Sådär nu har jag svarat på alla fråger :) Hoppas ni har haft roligt att läsa svaren på frågerna ni ställt :)

Ni får ha det bra puss <3



Kommentarer
Postat av: Emma

okej, trevligtrevligt (:

2010-01-04 @ 17:27:13
URL: http://emsiea.blogg.se/
Postat av: CLIP

kul att läsa:)

2010-01-04 @ 17:59:03
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: malin

sv; taack så mycket! :) kram!

2010-01-04 @ 19:22:02
URL: http://eeriksson.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack för svaren :)<3

2010-01-04 @ 20:10:29
URL: http://tinayys.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ja okej, :) tack!

2010-01-04 @ 21:52:23
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra svar!

Puss

2010-01-04 @ 23:07:22
URL: http://zeinababbas.blogg.se/
Postat av: Melindaah

du betyder,

finns alltid för dig det vet du :)

2010-01-06 @ 00:31:56
URL: http://Mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

inte oskuld?:O låter som en fet lögn tycker jag!

2010-01-10 @ 03:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0