första dan i skolan då.

Tjo hur är de med er just nu? Själv är jag pigg som ett svin, Eftersom jag somnade vid 4 på dan och har sovit till nu ungefär. Så det blir nog säkert att jag kommer vara vaken från nu till att skolan börjar.
de är ungefär 8.00 tror jag. Men idag så vart de iallafall att fixa mig vid 5 Och sen tog jag buss till skolan orkade inte börja gå. Sen blev det att vara i skolan till 12.00 Sen ta buss till gällivare till nyhuset. Och där var jag en stund och så råkade jag somna i nysoffan där, Så Mamma och erika väkte mig när de var klara och vi skulle fara hem. Och när vi kom hem så somnade jag igen och sovit tills nu.. Men nu tror jag, jag ska ta och kolla om jag hittar nå snygga kläder ;)
Ha de bra Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0