Hiss eller Diss!

Tjo igen :)
Nu tänkte jag göra en hiss eller diss lista. varför skulle inte jag kunna göra det, Detta fick jag från att jag lästa min kompis Linneas blogg, Så fick jag den iden att jag skulle göra en hiss eller diss lista.
Så nu ska jag göra det, då börjar vi :)




Vi börjar så klart med det som är bra alltså de jag hissar :)



Twilight New moon: Hissar den för att den var grymt bra, Fast jag vet inte jag tror det skulle vara bättre om det bara skulle vara två filmer och inte flera, Allt skulle ha hänt i 2an men men Längtar ändå till 3an :) Men iallafall twilight 2 var mycket bättre än 1an tyckte jag, har redan sett den 3 gånger och inte blivit less ;p


Rosetter: Det är grymt fint med rosetter i håret och sånt, helst när man gör det av sitt eget hår och har det så uppsatt, Fast alla hårdiadem och klämmor med rosetter är också fint :) 


 FunApna.com: Denna sida är grymt bra pågrund av att man kan hitta gratis filmer som man kan kolla, tex. Det är där jag kolla New Moon :) det kanske inte är världens bästa kvalle på just den filmen men det är ändå värt att kolla på filmen. Plus att denna sida är grymt bra.. De är därför den får en hiss av mig idag :)

 Hannah montana the movie: Är också en Film man inte kan bli less på, Den är bra, Och jag har sett den ungefär 5-6 Gånger och funderar faktsikt på om jag ska ta och kolla den just snart, Alltså efter jag har gjort klart denna Hiss eller Diss listan. kollade tillochmed den här filmen en dag 2 gånger i rad, Satt först och kolla den själv sen med syster. tycker iallafall ni ska kolla på den här filmen, Ni kommer att älska den, Lika mycket som twilight filmerna nästan :)



Då är det dags med Dissarna då.



Första dissen är till
Skvallerbloggen som finns här i gällivare: De är inte ens roligt när de skriver om folk de inte ens känner, Det gör bara en irriterad. Och om de tror att de ska bli mer populära på att de skriver om folk så tror dom fel, Saningen är att de blir bara mer hatade...

 Tjejer med Korthår: Jag vet inte varför de får en diss, Men det ser konstigt ut med aldreles förkort hår på tjejer.. Alltså med krothår menar jag som på bilden, Fast det är väl klart vissa passar i korthår. Men av mig fick de en Diss.

 Den här stilen: är verkligen en Diss. Den ser ut som värsta hora kläder, Sen så blandat med att det är en liten unge som bär på det. Ne miley Curys lilla syster skulle inte ha de kläderna, Och det skulle inte någon annan ha, Det ser helt konstigt ut, Inte min stil.. ´Detta vart en STOR DISS! 
______________________________________________________________________________________________

Det var allt. Nu ska jag ta och sova, Har inte sovit på hela natten eller dagen, vaknade vid 14.00 Och är grymt trött nu. Så vi får höras Senare idag när jag vaknar..  




Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååh. tack så mycket :D



den skvallerbloggen har jag aldrig sett :O

2010-01-06 @ 14:28:56
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: Matilda

har du några kul planer för dagen? :D

2010-01-06 @ 14:43:04
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Melindaah

det dära lilla tjejen är typ 9 år vah?

lästa om henne i min kompis tidning,

tkr det är sjukt fel, hon är juh bara en liten unge

2010-01-06 @ 15:47:46
URL: http://Mellz.bloggplatsen.se
Postat av: yoana

Härligt! Jaa det är klart! Du kan skicka mail nu direkt, efter ja svarat på kommentarerna ska jag slänga upp anmälan :)

2010-01-06 @ 18:18:21
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0