Dagens Fråga?

Tjenna bloggläsare hur är det med er idag då?  med mig är det faktiskt bra, Jag funderar faktiskt på om jag skulle börja att vänta tills jag får min månadspeng och köpa ett par snygga tekisar, De kostar ungefär 2400 Så de blir ju ganska dyrt eftersom jag måste fixa min skoter också. Men jsg vet ännu inte hur jsg dks göra om den, Jag vill ha den svart och rosa eller svart och vit, Men jag vet inte vilken, Så vilken färg tycker ni?  Detta får bli Dagens Fråga från mig till er.. Så Säg vad ni tycker :p
Men men nu sitter jag iallafall i brorsans rum på hans dator, Orkar inte vara i mitt rum och orkar inte vara på min bärbara dator, Så sitter på brorsans bärbara istället..
Men ni får ha det bra :) Puss

Kommentarer
Postat av: ida :)

svart och rosa :D

2010-01-06 @ 21:08:00
Postat av: jokke =D

Svart och vit!

2010-01-06 @ 21:09:22
Postat av: Anonym

svart rosa / th ;)

2010-01-06 @ 21:17:48
Postat av: yoana

Det är bara att skicka ett mail till mig med ditt Förnamn och blogg adressen och gärna skicka med headern så slipper jag print screna :)

2010-01-06 @ 21:29:46
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Josefinast

jag tycker att den ska vara svart som i en helhet och sen antingen limegrön eller rosa/lila ränder eller både limegrön o rosa/lila

Lycka till;)

2010-01-07 @ 09:51:40
URL: http://josefinkeinstrom.blogg.se/
Postat av: Melindaah

det beror väl på vad du har för jacka? :p

jag hade nog tagit svart rosa

2010-01-11 @ 02:33:01
URL: http://Mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0