I wil never forget you! <3

Sitter och funderar, det kanske inte blir som man har tänkt sig..
Jag vet varken om jag ska med syrran linda te Luleå imorgon, vet inte om vi fick låna bilen, om jag inte ska ta och fara te luleå så blir det att man ska med Amanda ,Johanna och de andra, Och bowla och sen fara o kolla film, alltså på bio, vi tänkte gå på avatar.. Men som sagt jag vet varken vad jag ska göra.

Idag vart det att mah tog och vaknade halv elva, Sen så klepp linda mig, sen så vart det att sitta vid datorn, och så kom min andra syster Sara hit, med sina hundar Saga och boss. Ni ska få lite bilder på boss och saga, bara om jag hittar bilder på datorn, har inte fotat något idag som var dumt men men. Sen när syrran skulle fara hem så for jag te henne för att jag tänkte att jag skulle få ringen te näsan men den visste hon inte vars den var. Så jag for hem efter hon hade färgat håret och när Linda for hem, Så sen ifrån när jag kom hem kollade jag på tv, och nu sitter jag här vid datorn och skriver inlägg.

 skulle kunna skriva ganska långt men orkar inte det för då skulle det bli jobbigt för er att läsa men ha det bra. Puss <3

 SAGA
 Boss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0