Pözz på er ♥

Tyvärr så kan jag inte fixa in bilden nu. Men den finns på min bdb iallafall. Det är en bild te linnéa Gustafsson. :)
Jag hoppas hon blir nöjd över den. fast om inte så kan jag ju bara fixa om en.
jaja nu ska jag ta och fixa mig te att gå och sova, Idag har min pappa sett att jag har gjort hål i näsan och läppen också. Det är ganska skönt att slippa dölja den hela tiden, Så nu spelar det ingen roll.. Nu måste jag platta håret, annars kommer mitt hår vara svin låkigt imorgon, och då menar jag inte fina låkar utan fula.  Jag hatar att ha självfall. Det är grymt jobbigt vill ha det rakt hela tiden. Men men nu ska jag dra hejs <3 puss <3 
 
 Pözz ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0