Hemma igen!

Jippi nu är jag tebaka te min dator. Hur är det med er då? Jag önskar iallafall att det skulle ha varit lite bättre, Men man kan ju inte få allt som man vill, Annars har jag haft en bra dag.
Dagen började med att jag for te skolan, Jag råkade försova mig och sen så modde jag inte alls så vidare i morse, men det kanske är en klump av funderningar som snurrar i skallen som fastnade i morse i halsen, Men det vet man ju aldrig, Jag vet inte vad jag mådde illa av.. Men iallafall så var klockan ungefär 08.20 när jag vaknade så jag steg upp och klädde på mig kläderna, så vart det att jag fixade mig en snabbis, Ex. Borstade tänderna och fixade håret. vart inte att sminka mig, Men jag hade ju så klart glömmt att packa idrottskläderna så jag skyndade mig att ta de i en väska som jag tog med. Min syster Linda körde mig te skolan. vi slutade skolan vid halv två, Sista lektionen var idrott, Jag orkade inte gå hem så jag ringde syrran igen och frågade om hon kunde hämta mig och köra hem mig, och det kunde hon. Så jag åkte med henne hem. Sen när jag hade varit hem så duschade jag, Sen for jag och Linda te dollar för att kolla om de hade batterier te ett hedset, Men de hade de inte så vi for vidare te Okq8 för att kolla men där hade de inte heller, så vi for te eriksson center och där hade dem batteriet vi behövde.. sen när jag kom hem igen så satt jag mig vid datorn då ida skrev vill du komma och fika, Så jag gjorde det, Förresten har ni förslag på vad man kan köpa åt ida? =) hon fyller 15 år ,ni vet hon har ju blivit byxis.. 
 
Jag bjuder på en bild ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0