Tvungen att skriva.

Dom hade allt, kärlek och lycka
allt försvann, och hjärtan knycklas ihop
dom vet om att den andra är fast i ensamhet
hur kan nått så vackert som kärlek bli så fel


Hon ser tillbaka, men blundar genast
hon känner att utan honom, så är det tungt att leva
hon hatar svek, hon sågar otrohet
men hon vet att hela skiten är bådas fel
så nu går hon ner i en självförstörande deprision
och hatar sig själv för det hon gjorde som då kändes klokt
har vänt på ord, ljugit ett flertal gånger
fick hon chansen att ändra på livet så skulle hon leva om det
nu segrar sorgen, hennes tårar förföljer henne
hon ångrar att hon ens tänkt tanken att töja på gränser
saknaden är stor, hon hatar att det tog; slut
men det är ju sånt som händer i varje sagobok, slut
hon känner på ordet, hon älskar sitt allt hon hade då när han fanns vid henne :´(


men det blev så som alla vännerna trodde
hon försöker leva, men det fattas en bit
Så snabbt ett liv kan gå från vackert till skit
mina känslor för dig, jag visste dom var för stora,
kan du skjuta mig nu? för jag har inget att förlora.Det är svårt att le, när man helst vill gråta.
De är svårt att hata, när man helst vill förlåta

where ever you are
what ever you do
you must remember
I´ll always love you



Han ser tillbaka, men blundar snabbt
och skammen är påträngande efter de stunder han;
svikit vänner, flickan, händer i fickan, rysningar
kallprat och handtag som endbart varit ytliga
händelser förtydligas, kommentarer han fällt
som sårat andra, så klart att det känns
så här i efterhand och han har tänkt ibland
och nu känner han att de saker han sagt varit hemskt
och allt är jättesvart, han älskar henne
han ångrar sig och vill inte vara ensam längre
tänker ofta på deras tid, hennes hand i sin
men han får skylla sig själv, nu lyckan vänder andra kinden till
han känner ingenting, han är bedövad, så
men han vet att det va kärlek han blev berövad på
han är sin egen bov, och han vet det nog
och fick bevittna när den kärlek som levde dog




du var mitt hopp, min energi och min balans,
jag vet att jag har gjort fel, men snälla du, ge mig en chans?
Det finns saker man inte kan glömma.
Det finns känslor man inte kan gömma.
Det finns minnen som aldrig försvinner
Hur många tårar som än rinner
Jag ska vara stark, inte visa hur det känns, ska vara stark
och inte visa att det bränns. inte visa såren i mitt hjärta,
ingen ska få se denna djupa smärta. inga tårar ska rinna framför er,
ingen ska få höra vilka böner jag ber. utåt ska jag vara lycklig, utåt ska jag le,
skriken och såren i mitt hjärta ska ni varken höra eller se
Allting känns så tungt sen du lämnade mitt liv , jag funderar alltid varför. Vi som hade de så dra tillsammans, jag önskar att allting var som förr, jag ligger vaken om nätterna och tänker på den tiden som vi tillbringade tillsammans med varandra. På alla mysiga sekunder. Jag väntar på att du ska lysfta luren och slå mitt nummer jag går omkring och hoppas dag ut och dag in på att det ska ringa mig . Jag sitter beredd med telefonen brevid mig. Så att jag ska svara fort ifall du skulle ringa mig . Det hade varit skönt att få höra din röst och få höra dig säga att du älskar mig . Men eftersom du aldrig ringde mig så raderade jag ditt nummer och bestämde mig för att börja m på ett nytt liv . Ett liv utan dig, visste att det skulle bli svårt. Men jag var tvungen , kunde inte fortsätta att sitta och vänta på nånting som aldrig skulle hända . Jag blev så jävla glad när du sa att jag var din. Jag trodde aldrig att de skulle bli svårt när du lämnade mitt liv, trodde aldrig att de skulle göra så här ont . Du var hela min värld jag kan inte leva så här. De enda jag vill är att vakna upp från den här mardrömmen, vakna upp brevid din sida. Jag vill kunna öppna ögonen och se dig ligga där på din kudde och sova och veta att du är min ..




Jag sitter här i mörkret och tänker på dig. En tår faller sakta på min kind när jag förstår att det aldrig kommer bli vi. Jag håller dig kvar i mitt brustna hjärta För du är den jag inte kan släppa. Du är så vacker och ditt leende gör mig knäsvag. När jag tänker på dig ser jag en bild av den du är. Den jag så djupt håller kär, Den jag har i mina tankar för alltid. kan bara inte glömma dig, tårarna rinner.
Jag ler inte om jag inte får se dig, Dagar går när jag tänker på dig, hoppas på att få träffa dig. Jag kan inte vänta längre, jag kanske borde glömma dig...
Jag vill öppna mina ögon och se. Jag vill torka mina tårar och le.
Jag vill lära mig förstå,att dig kan jag aldrig få..
Ett ensamt litet hjärta som gråter, men som ändå dig förlåter.
För allt du någonsin gjort, och för att det gick så fort.
Hjärtat är väldigt trasigt nu, och det ända som får plats i det är du
Jag kan inte glömma dig, så snälla kom tillbaka till mig för.. Jag älskar dig ..
Jag träffade dej, det var den bästa dagen i mitt liv!
Nu när du va här kunde ja inte glömma.
Kändes som att tiden stod still.. att de aldrig skulle ta slut!
Men det gjorde det,drömmen blev verklighet, och du försvann!
Jag försökte ringa, men inget svar,Var detta slutet på nått underbart?
Tårar kommer rinnande ner från min kind,
Vet du hur mycket jag drömmer om att du ska bli min?
Varje morgon, vaknar jag med dig i mina tankar,
Ååh, vet du hur mycket mitt hjärta bankar?
Det enda jag vill är att få vara där du är,
vet du egentligen hur kär jag är?
Jag hoppas att det en dag blir du och jag igen,
för jag kommer inte kunna leva utan dina andetag
Jag sitter på en sten vid havet och tänker på dej,Hur snäll och fin du var mot mej.
Mina tankar far iväg långt bort, Där du och jag kan va tillsammans för gott.
Allt var så perfekt, Men nu är allting väck. Allt jag begär,Är att få ha dej kär.
Du vet att jag älskar dej,Varför kan du inte älska mej.
Men det blir nog aldrig så,Och det måste jag fatta och förstå. Jag älskar dej!!

Det kan inte vara sant., tårarna bara rinner
Kom ihåg mig vän för jag är borta med vinden
Du fanns i min kropp, du var som blod för mig
Det finns inge hopp mitt hjärta slog för dig..
Jag är inte glad för att jag skrattar
Jag är inte lycklig för att jag ler
Det finns nåt där inne som inte ni ser.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0