Sitter med färgen i skallen

Sådär nu så sitter jag med hårfärg i skalen, Ska bli mörk igen. Hoppas de blir fint iallafall, Ska iallafall beställa löshår, Fast de blir brunt, blondt och rosa. som jag sa tidigare att jag skulle beställa men nu ska jag bara ha slingor, så de kommer säkert bli kvar blondt löshår :) så då får man se hur det blir med de. fast jag ska kanske inte ha rosa. Men det ser man ju.. Men nu ska jag sitta vid datorn och tven till klockan 23.30, ska skölja ut färgen då, och samtidigt jag gör de så ska jag duscha och sånt. jag har tråkigt, de är därför jag skriver så ofta på bloggen nu..
Men men nu ska jag ta och vara inne på andra sider på datorn och sen gå och Duscha :)
Så ni får ha det bra pöss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0