Plugga på G!

Tjo hur är de med er idag? =) Själv är de super bra faktiskt.
Ska börja med min rapport igen och fixa klart den sen så ska jag ta och fara och köpa ridkläder idag. Om in min pappa förstör det igen som hon gjorde igår. pågrund av hans jobb.  Men iallafall så ska jag ta och sitta vid brorsans dator ett tag medans jag skriver på rapporten. Den ska som vara inne på fredag. Sen måste jag skriva min artikel om carl von Linné. Den ska in på onsdag. Sen ska jag hitta prov som är borta. men de kanske jag tar imorgon. Vi ser ju. imorgon ska jag iallafall fara och rida i sakajärrvi. eller vet inte om vi kommer rida eller vad vi ska göra, men hoppas de.. Nu måste jag jobba på rapporten :) ni får ha det bra puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0