Önskar att man skulle kunna spola tillbaka tiden!

Har ni någon gång kännt er att ni skulle vilja spola tillbaka tiden?
Det har jag gjort många gånger, Men iallafall så vet jag typ ingenting just idag, Haft ont i skallen i skolan idag.
Så min syrra kom med en huvudvärks tablett, eftersom de inte ger åt en på skolan... Så ska ta med några te skolan i morgon för säkerhets skull. Nu när jag skrev de här, Så kom jag på att tänka på när typ åt 9-12 Alvedoner på en dag, typ efter 1 timma tog jag en ny, sen så vart jag typ hyper på alla tabletter så jag sprang ju runt och hoppade istället för att sitta ner, Sen fick jag skrattsjukan eller vad det nu heter, Men ska iallafall ta med te skolan imorgon, kanske jag kommer käka de imorgon, De kanske blir 12 st jag tar med imorgon.. Men imorgon har jag hk som sista timmen, Då ska vi göra Tacopaj, Så undra hur det blir.. I min, Ida & Josses grupp är de som sagt bara killar, Men de är faktsikt roligt. De händer lite mera saker då, de är som inte så jättelungt, Men spela roll de är ändå Jag, Ida & Josse i en grupp :) Ne men fyfan ni måste börja få lite bilder hit på bloggen, Jag fattar att de är tråkigt att läsa min blogg när jag inte sätter ut nå bilder. Men jag ska skärpa mig på det, Och de lovar jag. Nu måste jag skriva på artikeln som ska vara inlämnad imorgon, Så ni får ha det bra Puss <3





Kommentarer
Postat av: melinda

jaa, mera bilder! :DD

2010-02-12 @ 13:20:32
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0