Längtar som ett psyck. :)

Ni får ursäkta min dåliga upptadering, Jag ska skärpa mig, det har bara blivit så att jag inte har kunnat skriva så mycket, eftersom min mobil är svin dålig, Man kan bara kolla på bloggar men man kan inte skriva på bloggen. Den är förstor står det.. Det känns svin dåligt att inte kunna skriva via mobilen, Men man får hoppas på att de går med min nya som kommer om 2 veckor ungefär. Ni fattar inte hur mycket jag längtar, Visst den kommer bli ganska jobbig att ha eftersom den är på engelska, Men det kommer gå att använda den, De ända som är att den inte kommer ha Ä,Å & Ö. Så ni som jag smsar med kommer inte få nå mer Ä.Å.Ö.  Men nu ska ni få bild på den iallafall :)
 igenkligen är det ju inget för mig eftersom jag inte röker.. Men men.. 

Visst är den Fin? =)

Nu ska jag ta och gå och fixa mig tror jag, Sen kanske jag ska fixa mitt löshår, iallafall sy ringarna fast i det ;)
Men ha det bra puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0