kommit hem då!

Så där nu är jag tebacka hemma. funderar på om jag ska byta om eftersom jag har ridning idag. Eller vi ska ha terori. Hoppas det kommer bli roligt iallafall. Ska ta och ta det lungt sen när jag kommer hem. min pappa kommer snart och ska köra mig och Johanna te sakka.. Men men orkar inte skriva så mycket i bloggen om hästar och sånt.. Men nu tror jag, jag ska ta och byta om. Kom på att jag ändå är tvungen att byta om eftersom min mamma ej tål hästar. Men men nu ska jag ta och hitta nå kläder. hoppas ni har det bra puss :)
 Så här kan man se ut efter man har varit och trännat, ni får ett videoinlägg senare, Plus att ni får bilder :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0