Ingen Saka idag. :/

Ni får ursäkta min upptaderning idag. Jag har inte kunnat gå in på blogg.se så de är därför jag inte har skrivit.
har försökt jättemånga gånger men de har inte gått, så jag testade en gång till och nu gick de. Så idag skulle jag igenkligen till saka och fara på ridningen, Men det vart inställt för att de var förkallt. Men denna dag började med att jag var i skolan och sen for 8an och 7an te gve och var där på någon Rockkonsert eller vad de nu var, Den var iallafall inge bra, men jag fick ju iallafall träffa mina gummor som går på sjöparken, satt med dem där. Sen så tog jag 13.05 bussen till skolan för att jag skulle skriva min rapport. Så hoppas verkligen det går bra med den imorgon, jag satt på skolan från 13.30 ungefär till 15.20 eller någon sådan tid. De var faktiskt ganska lungt att göra de. Sen så vart det att jag gick hem med Johanna s och ida. Ida skulle te sin farmor som bodde på bermans och johanna skulle hem, Och de är ungefär vid bermans. sen när jag kom hem så vart de att jag satt mig vid tven och så har jag kollat tv sen gick jag ner te brorsans rum och här sitter jag på datorn. Och ska gå och duscha nu :)
Men kommer skriva inlägg efter jag duschat. Jag funderar på om jag ska visa vad jag ska ha för kläder imorgon sen.
Men men vi ses! Pözz <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0