I can not Sleep!


Hojja jag kan inte sova. Jag har försökt men de går verkligen inte att sova, Det ända som far runt i min skalle är att jag och en vän ej är vänner längre, Eller jag vet inte om vi är vänner, Men det känns som om vi har glidit i sär, Okej man kan inte kan ta och skriva med varandra bara hela tiden, Men varför sluta helt plötsligt, det vart exakt så som jag sa att det skulle hända. Men du lovade att du skulle vara min vän livet ut, men vars är du nudå?
Du höll inte de du sa.


Men iallafall jag orkar inte sova, Ska börja packa till skolan och sen så ska jag senare kanske där vid 6.00 skriva ut min rapport. Men nu ska jag iallafall kolla på när brosan spelar nå mototcykel spel, Jag har ändå inget att skriva. Blir bara mera deppiga inlägg, Och de ska ni inte få. För på min utsida försöker jag vara glad. Och de är min utsida ni bara får veta om.. Mina känslor är mitt privatliv. Om man säger så...
Men men nu ska jag börja att kolla på när brosan spelar som jag sa sen ska jag gå och duscha och sen blir det fixing te skolan ;) Puss ♥




Kommentarer
Postat av: melinda

du vet vart du har mig iaf, jag finns om du vill prata.

2010-02-12 @ 13:18:28
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0