Hos Amanda & Johanna.

Då sitter man vid datorn, hos amanda & Johanna. Medans dem och min mobbo är på ica för att de skulle köpa saker te maten dem skulle äta idag. Sitter iallafall och lyssnar kom änglar med lars winnerbäck. Den är så grymt bra, Får typ tårar i ögonen när jag hör den. Den påminner mig om en jävligt bra person. Jag vet inte vad jag ska göra utan henne, hon var alltid här vid sidan. Kan inte ens förstå att hon försvann & att det snart är ett år sen.. 
vill bara att hon ska komma tbx te livet. Hon var värd mer än att bara bli 19 år..  Men men nu ska jag inte skriva nå mer såna här inlägg, detta är mina problem och inte era.. 
 Bjuder på en bild på mig, Såhär ser jag ut just nu då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0