Dagens upptaderning!

förlåt mig för den dåliga upptaderningen. och tack ida för att du har skrivit på min blogg när inte jag har varit inne på min blogg. Nu sitter jag här hos ida och lånade idas dator för att kunna skriva på bloggen, Vi sitter här och ida är typ sur på sin mamma, Men det kommer gå över hahah xD. idag kommer jag inte kunna skirva så mycket pågrund av att jag ska vara med ida ett tag sen så ska jag gå te johanna och Amanda, vi ska fara på bio idag. igår vart det att man var i skolan sen bussen typ hela dagen, Ni vet det finns ju som inte så mycket att göra här i denna håla.. Jag måste verkligen börja ge er några bilder och sen så vart det att jag ska börja videoblogga. men nu får ni ha det bra, jag ska vara med ida nu :)
Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0