Mitt rum & Gaston

God morgon på er alla söta bloggläsare,
hur är det med er idag? Med mig är det så där, Kännde mig yr igen på morgonen när jag vaknade.
Men det är säkert ingenting, Nu ska jag sitta vid datorn och försöka få ihop en header te min bloggen. Så ska jag fixa bloggen senare tror jag.. 
Idag så ska Emelie komma hem från sin stuga typ, : ) Så ska vara med henne någon dag i veckan. 
Men tänkte bjuda på en bild på mig och gaston den är från idag och sen ett par bilder på hur mitt rum vart,  
  Väggen rakt fram!



 väggen bredvid!

 Samma vägg!

 väggen där fondväggen kommer! :)


 Jag & Gaston!

ne nu har ni fått bilder och sånt, Så nu måste jag sluta med det här inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0