Hojja hojja!

hallå hallå alla.
har nyss kollat lite idol och jag tycker synd om kissies bror som inte gick vidare.. :/
Men men så kan det vara ibland. Men när jag hade kollat klart idol så märkte jag att jag hade blod på handen. Jag vart yr som vanligt. jag blir det direkt när jag ser blod ända sen min kompis skrapade upp ryggen.
Det är inte roligt. fast om det är pytte lite blod så blir jag yr. men iallafall så var det att jag hade vörjat blöda på fingret för hade råkat klösa upp ett sår.. :( 
sen så gick jag och kollade om jag hittade plåster. men det gjorde jag inte. 
så jag är tvungen att ha mitt sår synligt. så jag får bara undvika att kolla på fingret.. 
Jag vet att det kanske låter konstigt det här. men men nu vet ni det.
Men iallafall blir det skola imon :)
Så jag ska gå och sova snart så ni får ha det bra :)
Puss Älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0