Ännu ett mobil inlägg :*

Jipi nu har man slutat skolan för dagen men men så kom man på att man ändå inte har slutat för man har ju hem läxa som vi har haft nu ändå från när vi började igen i skolan. Men iallafall så på leksonen som vi hade sist så vart det att jag tog och skrev min rapport om människokroppen. Men har ännu mycket kvar. Men iallafall så ska det vara en rapport med 8 kapitel och sen ska den minst vara 6 sidor lång på faktadelen. Inte så roligt.. :s men men iallafall ska jag te gällivare typ nu och fara på ankis och sen blir det hem igen tror jag väl. Men men nu ska jag börja synda mig så jag kan inte skriva nå mer plus att jag inte ens kommer på något mer att skriva men skriver senare puss<3 älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0