Mitt Liv!

När livet sviker är det bra att vara två.
Men ena halvan av mig slutade förstå.
Att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar.
Och sakar dig mer för varje dag!

vi är ovänner nu och saknaden är stor efter dig.
När alla vänner sviker så står jag ensam kvar i det mörka kalla regnet och du är ej här.
Det är så jävla svårt att förstå att du ej står här vid min sida där jag behöver dig just nu!

Den som är värd dina tårar skulle aldrig få dig att gråta.
Men när du ändå gråter så håll huvudet högt så inte dina tårar sjunker lika lågt som den personen som fick dig att gråta gjort.

håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen
duu är det finaste jag vet, det finaste jag vet.

finns det någon som är ensam
nån som är som jag
mitt hjärta är helt trasigt
så är det varje dag
jag vill bara betyda
nått litet för nån
jag vill bara bli lycklig en endaste gång.

Jag vill vara fri, inte vara som jag är
Jag vill vara fri, släpp mig från det här.
Jag vill vara fri, hjälp mig bort
Jag vill vara fri, hjälp mig bort

En vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig
jag ska stå på samma plats och vänta föralltid
för jag tror du och jag vi har en framtid

Det skulle finnas hur många låtar som helst att skriva ner.
Som skulle passa.
Men det skulle ta hur länge som helst att sitta och hitta alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0