En låt till en saknad!

Okej först ska jag berätta om varför jag skriver denna låt på bloggen.
Så, Så är det denna låt gjorde Jag & en Kompis som heter Camilla På Bussen på väg till Skelefteå..
Vi tänkte på en speciell person som dog av droger..
Som ni kanske läst tidgare i min blogg så har jag skrivit ganska mycket om en saknad person som heter malin..
Denna låt är skriven till henne.
Och den går så här.

Knark vad är det för nån skit
Beroendet hittar hit
Ta aldrig mera skit
Du får kortare liv
Allt försvinner då
Och du vet igenting.

Din mamma saknar dig
precis som de andra
Varför tog du knarket
varför gjorde du så
När du visste att din
kropp skulle sluta gå.

Knark vad är det för nån skit
Beroendet hittar hit
Ta aldrig mera skit
Du får kortare liv
Allt försvinner då
Och du vet igenting.

Din pojkvän fick en chock
När han såg din döda kropp
ligga i sängen..

Knark vad är det för nån skit
Beroendet hittar hit
Ta aldrig mera skit
Du får kortare liv
Allt försvinner då
Och du vet igenting.

Natten var lång väntan
På svar varför du 
Gick bort, 
Den 18de april var den 
Dagen som var svår
i vårt liv. 

Vi saknar dig ju Malin..

 


Det var den låten. men vi ska fixa till den så att den blir bättre eller vi ska fixa bakgrund och sen så blir det att spela in den på något sätt. Men det får vi se hur det blir... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0