Dejta sängen snart!

Ni får ursäkta mig att jag inte har skrivit på ett tag.  Men det har bara blivit att jag inte har haft tid. 
men men iallafall så idag har jag varit med konfan på en gudsenst, de var inte alls så roligt. 
Sedan vart det att man tog och gå en sväng på stan med mamma,Amanda, sussi och morbror fredde.
Då köpte jag uggs typ i berst sen bruna linser från ett som annat :) sen har jag inte köpt något mer hade som inte så mycket pengar..  När vi hade varit klart på stan så vart det att man for till oss och käkade sen for jag på kören klockan 18.00 och varit där till 21 Nångång. Sedan datorn tills nu.
Så snart blir det att ta ut linserna, borsta tänderna, byta om och gå o lägga sig i sängen för att sova. 
om jag inte kan sova blir det tv..  
Iallafall som ni sett tidigare så skrev jag om att vi hade valpar. Då hade de inte öppnat ögonen ännu men nu så har de gjort det o de kan ta typ 1 steg..  :p De är så grymt söta.. 
ni ska få en bild nån gång ;) 
Det är bara de att det blir lite svårt just nu för min mobil kan man inte koppla i datorn. 
Men men ni får ha det bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0