Är bara tvungen att skriva av mig <3

jag orkar inte det här att alla ska tro att jag är så jävla störd. 
fast jag vet att jag är det ...
varför kan jag inte bara vara en sån där underbar person. 
Mina vänner säger bara att jag är perfekt och att jag inte ska vara ledsen. 
men jag vet att dem bara säger det för att försöka få mig upp ur den här groppen som jag är i just nu.. 
men det gör inte saken bättre.. 
Det gör bara så att jag aldrig kan lita på mina vänner mer ... 
kan ni inte bara hjälpa mig att bli frisk att jag inte ska vara så här jävla störd. 
jag vet att jag är ett problem barn.. 
Jag sköter inte skolan för att jag bara inte orkar. 
Dem ställer så höga krav på mig. 
Det är dem som gör att jag har tappat intresset för skolan... 
Det är dem som gör så att jag aldrig vill gå till skolan . 
kan dem aldrig bara fatta hur det är.. 
Dem tror att jag är så peppad att jobba och allt sånt
efter allt som har hänt. 
Först av allt var det han som vart sur och sen så blev det att malin dog. 
och nu så är det så jävla jobbigt i skolan.. 
Mina vänner säger att jag klarar av det här men det kommer jag aldrig göra det är bara att inse det ... 
det är bara ord som jag inte orkar lyssna på . 
Det är det som är så meningslöst . 
Morsan skriker på mig och sen blir hon sur när jag är seg på morgonen. 
Jag säger så jävla mycket till henne men hon säger att jag ska säga allt det till mina lärare men hon tror att det är så jävla lätt... 
Det är verkligen ingenting som jag ser fram i mot att gå till skolan. 
varje dag när jag vaknar täncker jag Usch nu måste jag klivia upp för att det ska bli skola med min störda , tröga lärare ., 
Det är det som är osaken till allt det här. 
det är bara det som förstör min framtid. 
Förrut hade jag ett mål att jag skulle gå i el eller ip utbildningen men nu efter allt det här vill jag bara strunta i skolan. 
Låta mitt liv försvinna . 
Det är det som jag vill just nu.. .  
Jag fattar bara inte varför dem inte kan fatta det här. 
Jag orkar verkligen inte av att säga a´llt till mina lärare . 
inom mig finns det så jävla mycket jag bara skulle vilja säga till mina lärare men när jag är i skolan och har tid att säga allt det så blir det aldrig  för att jag verkligen inte vågar säga ....  
Det känns som om dem ska bara säga att jag ska skärpa mig och att det inte är så...  
och sen att dem kommer gnälla mer på mig...  
kan det aldrig bli att allt blir bättre någon dag ?
Jag orkar verkligen inte det här nå mer. 
Varje natt drömmer jag att jag hoppar ifrån en bro ner och sen så kommer ett tåg och kör det övermig så att jag dör. 
Eller så drömmer jag att jag ligger på sjukhus..  
det är det jag verkligen skulle vilja just nu....
bara komma in på sjukhuset och sedan bara slippa skolan... 
Men det går inte...  
jag har bara en endaste önskan just nu och det är att jag hamnar på sjukhus och slippa skolan... 
Den önskingen kommer alrig att gå i uppfyllese ....  
varför kan den bara inte det?
jag vill verkligen det...  

Ni får tro att jag är störd och ett emo eller vad ni nu tror...  
Men en sak kan jag säga allt som jag skriver ner här är mina tankar som kommer in i skallen plus alla mina drömmar och alla mina minnen.....  

Du Jag orkar inte skriva mer. 
Skulle finnas hur mycket som hälst att skriva men jag orkar verkligen inte skriva mer... 
inte just idag iallafall.....
Älskar iallafalll er som tar eran tid över att läsa min blogg...... <3


Kommentarer
Postat av: MäÄLLis :]

Jah läser, jah finns åh jah skulle göra vad som helst för att få dig att må bra. Säg bara till när duh behöver en hjälpande hand, duh kan alltid räkna med mig <3

2009-05-18 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0