Onsdag 13 Maj 2009 :)

Dagen idag har varit långtråkig men snart kommer det bli roligt :) 
jag ska vara med amanda och johanna sen så vet jag inte om sanne ska vara med oss men amanda och johanna ska vara med mig iallafall dem ska ta bussen som går 17.26 från lassa så dem kommer säkert där vid 17.50 något sånnt kan jag gissa på :)
sen så när dem kommer blir det att man tar och är med dem och sen så tar man kanske och far med dem hem te dem och sen tar man buss hem ..  fast man vet ju inte om det blir så det får man ju se :)
Men men idag har jag iallafall varit i skolan från 9.00  te 14.50 ungefär sen så blev det att gå hem och duscha och sen fixade jag mig igen idag :)

Dagens klädder i skolan :
*Strumpbyxor ( bruna)
* knikesbyxor ( ´jeans)
* svarta sokar
* brun dragsedja kofta
* svart & vitt linne
* Svart bh
* vita trosor

Dagens sminkning i skolan:
* två macaraor
* svart kajal
En enkel sminkning idag i skolan vart det ..  

Dagens klädder nu:
* Svarta byxor ( Mjukis)
* brun t-shit
* svart bh
* svarta trosor

Dagens sminkning nu:
* Fondesun
* puder
* svart kajal
* Två mascaraor
* Guldig glitter line
* vit ögonskugga
* Mörk Grå ögonskugga

Plus har haft plattat hår hela dagen idag :)

Men men nu har ni fått veta vad jag har gjort idag ända tills nu  :)
Så ha det bra kanske skriver senare vad som har hänt  :)
Puss älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0