Torsdag 7 Maj 2009 :)

tjenare :) 
Nu var det ett tag sen jag skrev..  Förlåt att jag inte skrev igår men ni ska få veta vad jag har gjort idag och igår :)
okej Igår: har jag varit hemma ett tag sen så har jag varit med ais och åkt buss sen så kom jag hem och gjorde inte så mycket..  Och Idag:  har jag varit i skolan och sen belv det att vara hemma och sen fara och gratta min andra kusin som vart 1 år idag :D och sen så blev det att man tog och for hem och sen blev det att fara med amanda och sanzida i bussen sen så dissade dem mig så d¨å fick jag åka buss själv men då kom ais som var på väg hem så jag slapp åka själv :p sen så blev det att gå och snacka med Johanna en snabbis och sen gick jag hem och sen gick jag och morsan över te grannen och gratta henne son och sen blev det att man har kommit hem nyss´-_- Ska snart gå och packa bad klädder och sen blir det att sova ha det bra puss <3

Älskar er som läser min blogg :D <33

Plus att ni kan gjärna Smsa :) 
Nummer: 0730506048

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0