Torsdag 14 Maj 2009

Idag blev det att man har varit i skolan som varit svin tråkigt.. 
och så har man nyss kommit hem så det blir nog att umågs med kompis och ha det roligt eller så blir det att jag är tvungen att vara hemma och fixa mitt rum som är tråkigt men isånnafall är det bort gjort..
men jag tror mer på att jag kommer umgås med mina vänner men i allafall

Dagens klädder i skolan:
* Mjukis byxor ( svarta)
* Antes skoltröja (svart rosa)
* Rosa sockar
* Svart bh
*svarta trosor
* vitt linne

Dagens smink i skolan: 
* Svart kajal
* två marscaraor
* vit ögonskugga
* Mörkgrå ögonskugga

men men nu har ni fått veta kvad jag har gjort idag hitils iallafall :)
älskar er´<3 puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0