Tisdag 19 Maj 2009

dagen idag var väldigt långtråkig dag kan jag säga.. 
idag vart det att man tog och var i skolan ifrån 8.20 till 14.10 sen så hade man tre leksoner idag fast då var det långa leksoner :/ men men det gick då bra .. 
På bilden fick vi gå ut och måla men då fick vi en uppgift att måla..
och jag fick Dundret att måla av.. 
Det gick faktiskt ganska bra :)
men men sen så for jag med 14.24 bussen te gera com och hämtade ut min mobil ;)
och sen vart det att gå till amanda och johanna och så var jag där ett tag sen for jag hem och åt :*
sen så har det bara blivit att vara hemma hela dagen lång.. :P
imon går jag iallafall mina pengar så ska gå och köpa en ny digitalkamera kanske ;)
Men men ha det bra puss <3
älskar er som läser min blogg ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0