Tisdag 12 Maj 2009

idag vart det en hemma dag om jag inte sticker ut snart :)  men iallafall har jag vaknat kl. 06.30 idag sen så klev man upp och fixade sig började sminka sig. 
Dagens sminkning bara en enkel sminkning med  :
 * en vit ögonskugga och en svart  
* två mascaraor
* guldig glittlig liner
* svart kajal
* Glitter
* Fondeson
* Puder
 Det var dagens sminknig det :)
sen så blev det att gå till skolan det sög verkligen att vara i skolan idag.. 
Sen så blev det att gå hem och duscha sen så blev det att man tog och sminka sig likadant efter sen plattade man håret igen :) sen så nu sitter jag här och skriver blogg och chattar på msn och vill Ut!! <3
Nu vet ni iallfall vad jag har gjort hittils :D
Så hejdå <3
Älskar er puss <3
GLÖM INTE ATT SMSA!! <3
mobilnummer 0730506048 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0